4. Jakie są koszty dostawy towaru?
Niezależnie od formy płatności i sposobu dostawy wysyłka jest zawsze GRATIS!
5. Czy mogę skorygować złożone zamówienie?
Tak, oczywiście istnieje taka możliwość. Jeśli zaistnieje taka potrzeba prosimy o kontakt:
telefoniczny: 662-450-754
lub
mailowy: sklep@czasomierz.pl
6. Czy mogę dołączyć produkt do wcześniejszego zamówienia?
Tak, prosimy w tej sprawie o kontakt mailowy lub telefoniczny.
7. W jaki sposób mogę dokonać zmiany lub uzupełnienia moich danych adresowych?
Oczywiście można. Prosimy o wysłanie do nas maila ze wskazaniem zmian (np. adres, telefon, itp. ) bądź skontaktować się z nami telefonicznie.
8. Czy mogę oddać zakupiony produkt oraz jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?
Zakupiony towar można zwrócić zachowując termin 100-dniowy. Pieniądze są przesyłane na Państwa konto niezwłocznie po otrzymaniu zwracanego towaru nie później niż 14 dni.
9. Czy istnieje możliwość zapłaty za przesyłkę przelewem tradycyjnym?
Tak, za dokonane zakupy możecie Państwo zapłacić przelewem tradycyjnym. Poniżej dane do przelewu:
CDC Polska Sp. z o.o.
Nr konta ING BANK: 81 1050 1025 1000 0090 8051 4145
10. Czy jest możliwość uzyskania rabatu na zakupy większej ilości zegarków?
W celu uzyskania rabatu na zakup większej ilości zegarków prosimy wcześniej o kontakt mailowy bądź telefoniczny.
11. Czy jest możliwość wymiany towaru bez rozliczenia pieniężnego?
Oczywiście, jednak towar musi być w tej samej cenie co wymieniany lub w cenie niższej niż wymieniany.
12. Zapłaciłam/-em kartą kredytową, w jakiej formie otrzymam środki za zwracany towar?
Środki zwracane są na wskazany numer konta/karty.
13. W jaki sposób mogę otrzymać zwrot pieniędzy za odesłany artykuł?
Zwrot pieniędzy za odesłany towar następuje przelewem bankowym na wskazany numer konta.
W razie dodatkowych pytań służymy Państwu pomocą zapraszając do kontaktu telefonicznego bądź mailowego.